Izvješće o stanju u prostoru Bjelovarsko-Bilogorske županije 2009. - 2013. godine

Izvješće o stanju u prostoru Bjelovarsko-bilogorske županije 2009. - 2013. II. ANALIZA I OCJENA STANJA, PROVEDBE I TRENDOVA RAZVOJA U PROSTORU 3. Gospodarske djelatnosti _____________________________________________________________________________________________________ Zavod za prostorno uređenje Bjelovarsko-bilogorske županije 67 U želji da se povećaju ekonomski učinci turističke ponude Županija i Turistička zajednica Bjelovarsko-bilogorske županije započele su tijekom 2008. izradom Turističkog master plana Bjelovarsko-bilogorske županije. Godine 2009. napravljen je i drugi važan dokument Identifikacija ključnih projekata za implementaciju vizije turističkog razvoja Županije i dostavljen Institutu za turizam čime su postavljeni temelji za planski i koordiniran turistički razvoj područja za sljedećih desetak godina. Slijedeći kretanja na globalnom kulturno-turističkom tržištu, zahtjeve suvremenih turista, kao i značajke postojeće turističke atrakcije, za cijeli prostor Županije, uz ponudu u Daruvarskim toplicama, posebno su interesantni lov, športski ribolov, turizam u ruralnom okruženju, Spa & wellness, turizam vina, planinarenje, promatranje ptica i ostalog životinjskog svijeta, cikloturizam, kulturni turizam, moto turizam i slični turistički proizvodi osobito vezani uz ruralni prostor i prirodu. Postupna operacionalizacija vizije i misije putem strateških razvojnih ciljeva trebala bi na cijelom prostoru Bjelovarsko-bilogorske županije osigurati sustavan i održiv razvoj turizma.

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=