Prostorni plan BBŽ

P r o s t o r n i p l a n B j e l o v a r s k o – b i l o g o r s k e ž u p a n i j e V . i z m j e n e i d o p u n e I. Tekstualni dio _____________________________________________________________________________________________________ Zavod za prostorno uređenje Bjelovarsko-bilogorske županije I - 9 - D 45 V. Zdenci (D5) – Garešnica – čvorište Kutina (A3), ovim Planom su utvrđeni postojeći koridori. U planovima užeg područja treba detaljno razraditi i modernizirati trase i utvrditi prostore za sanaciju kritičnih dionica (uspona, zavoja, prolaza kroz naselja,…), a prioritet treba dati državnoj cesti D-43. (3) Za postojeću državnu cestu D-26 na dionici Vrbovec - Čazma i D - 43 na dionici Ivanić Grad - Čazma - Bjelovar planirano je izmještanje trase izvan naselja. (4) Ovim Planom je kao državna cesta u istraživanju ucrtana i nova državna cesta od čvora Breza do zapadne/sjeverne obilaznice Bjelovara. (5) Koridori izmještenih i planiranih državnih cesta u pravilu se vode izvan građevinskog područja i obuhvaćaju: - za sve državne ceste prostorni rezervat potreban za izgradnju normalnog punog poprečnog presjeka državne ceste i križanja, uključujući i zakonom propisan zaštitni pojas unutar kojeg se može planirati i druga izgradnja u skladu s posebnim propisima, - za planirane državne ceste, dodatni pojas ovisno o predjelu kroz koji prolazi (kroz građevinsko područje bez dodatnog pojasa, 150 m u ravničarskim predjelima, 300 m u brdovitim predjelima), - za državne ceste u istraživanju i alternativne trase, dodatni pojas ovisno o predjelu kroz koji prolazi (kroz građevinsko područje bez dodatnog pojasa, 500 m u ravničarskim predjelima, 1000 m u brdovitim predjelima) trebalo bi ga čuvati do izrade/usklađenja PPUO/G a do tada uvjeti HC. (6) Do izrade stručnih podloga za izdavanje lokacijskih dozvola potrebno je u PPUO/G-u utvrditi trasu i prostor cestovnih prometnih pravaca, a temeljem odredbi, smjernica i kriterija ovog Plana. (7) Rekonstrukcija dionice ispravkom ili ublažavanjem loših tehničkih elemenata ceste ne smatra se promjenom trase. Članak 29. (1) Ovim Planom su planirane obilaznice gradova Bjelovara i Čazme, a eventualno potrebne obilaznice drugih naselja treba planirati u PPUO/G-u. (2) Posebno treba razmotriti spoj zapadne i sjeverne obilaznice Bjelovara i državne ceste od čvora Breza do zapadne/sjeverne obilaznice Bjelovara, te se odlučiti za jedno rješenje. Članak 30. Planom je utvrđena poželjna promjena u razvrstavanju županijske ceste Ž3084 u državnu cestu na dionici od D43 do D26 (Narta - Begovača) i županijske ceste Ž2231 u državnu cestu na dionici od D43 do planirane auto ceste/brze ceste DC12-(Čvorište Vrbovec 2 (D10) - Bjelovar - Virovitica - G. P. Terezino Polje (granica Republike Mađarske)), te se za iste ovim Planom utvrđuju koridori državnih cesta. Članak 30.a (1) Ovim Planom planirana su područja smještaja novih samostojećih antenskih stupova i drugih građevina i uređaja elektroničke komunikacijske infrastrukture: - unutar svakog područja smještaja može se izgraditi jedan antenski stup koji mora moći prihvatiti uređaje svih zainteresiranih operatera,

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=