Prostorni plan BBŽ

P r o s t o r n i p l a n B j e l o v a r s k o – b i l o g o r s k e ž u p a n i j e V . i z m j e n e i d o p u n e I. Tekstualni dio _____________________________________________________________________________________________________ Zavod za prostorno uređenje Bjelovarsko-bilogorske županije I - 8 - preporuča se preispitivanja koridora između Bulinca i Virovitice, a zbog eventualnog približavanja naselju Grubišnom Polju. Članak 26. Ovim Planom planirane su slijedeće državne ceste (brze ceste): - moslavačko-pokupski smjer: Kutina - Garešnica - Grubišno Polje - Virovitica; - Planom je utvrđen koridor i načelni broj i položaji čvorišta, - u planovima užeg područja potrebno je utvrditi trasu na osnovu raspoložive tehničke dokumentacije (građevinsko tehnička studija,…). - pakračko-okučanski smjer: Pakrac - Daruvar - Grubišno Polje; - Planom je utvrđen koridor, - u planovima užeg područja potrebno je utvrditi trasu na osnovu raspoložive tehničke dokumentacije (građevinsko tehnička studija,…), - preporuča se preispitivanje koridora između Pakraca i Daruvara, a zbog eventualnog približavanja naselju Siraču i eksploatacijskim poljima kamena. Članak 27. (1) Koridor auto ceste u pravilu se vodi izvan građevinskog područja i obuhvaća prostorni rezervat potreban za izgradnju normalnog punog poprečnog presjeka auto ceste i križanja u više razina, uključujući i zakonom propisan zaštitni pojas unutar kojeg se može planirati i druga izgradnja u skladu s posebnim propisima, te dodatni pojas ovisno o predjelu kroz koji prolazi (50 m u građevinskom području, 250 m u ravničarskim predjelima, 500 m u brdovitim predjelima). (2) Do izrade stručnih podloga za izdavanje lokacijskih dozvola potrebno je u PPUO/G-u utvrditi trasu i prostor cestovnog prometnog pravca, a temeljem odredbi, smjernica i kriterija ovog Plana. Članak 27.a (1) Koridori brzih cesta u pravilu se vode izvan građevinskog područja i obuhvaćaju: - za sve brze ceste prostorni rezervat potreban za izgradnju normalnog punog poprečnog presjeka brze ceste i križanja u više razina, uključujući i zakonom propisan zaštitni pojas unutar kojeg se može planirati i druga izgradnja u skladu s posebnim propisima, - za planirane brze ceste (uključujući i dionice koje prolaze trasama postojećih državnih cesta), dodatni pojas ovisno o predjelu kroz koji prolazi (kroz građevinsko područje bez dodatnog pojasa, 250 m u ravničarskim predjelima, 500 m u brdovitim predjelima). (2) Do izrade stručnih podloga za izdavanje lokacijskih dozvola potrebno je u PPUO/G-u utvrditi trasu i prostor cestovnih prometnih pravaca, a temeljem odredbi, smjernica i kriterija ovog Plana. Članak 28. (1) Postojeće i planirane državne ceste su u ovom Planu razvrstane na osnovu posebnih propisa na dan 15. siječnja 2016. godine, temeljem kojih su moguće promjene u razvrstavanju bez izmjene ovog Plana. (2) Za postojeće državne ceste: - D 5 G.P. Terezino Polje (gr. R. Mađarske) – Virovitica – V. Zdenci – Daruvar – Okučani – G.P. St. Gradiška (gr. BiH), - D 26 Čvorište Dubrava (D10) – Čazma – Garešnica – Dežanovac – Daruvar (D5), - D 28 Čvorište Gradec (D10) – Bjelovar – V. Zdenci (D5), - D 43 Đurđevac (D2) – Bjelovar – Čazma – čvorište Ivanić Grad (A3),

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=