Prostorni plan BBŽ VI. izmjene i dopune

P r o s t o r n i p l a n B j e l o v a r s k o - b i l o g o r s k e ž u p a n i j e V I . i z m j e n e i d o p u n e I. Tekstualni dio _____________________________________________________________________________________________________ Zavod za prostorno uređenje Bjelovarsko-bilogorske županije I - 64 Članak 143.l (1) Unutar na grafičkom prilogu prikazanih granica izdvojenog građevinskog područja ugostiteljsko - turističkog centra Kukavica iz članka 143.i ovih Odredbi neposrednom provedbom ovog Plana mogu se izdavati akti za formiranje građevne čestice, građenje građevina i izvođenje zahvata u prostoru koji se ne smatraju građenjem: - osnovnih građevina (ugostiteljsko - turističkih i sportsko - rekreacijskih građevina, javnih i društvenih, …) sa podrumom i najviše tri nadzemne etaže plus suteren - pomoćnih građevina (uredskih i sanitarnih prostora, spremišta, garaža, natkrivenih parkirališta,…) sa podrumom i najviše dvije nadzemne etaže plus suteren (izuzev vidikovaca i sličnih građevina) - pratećih građevina i elemenata uređenja građevne čestice (kolnih i pješačkih prilaza, parkirališta, manipulativnih površina, interne infrastrukture, bunara, cisterni za vodu, septičkih jama, igrališta, ograda, potpornih zidova,…) - sve osnovne i pomoćne građevine moraju od jedne međe prema susjednim česticama (ceste), biti udaljene najmanje 5,0 m, a od ostalih međa najmanje 3,0 m, - do svake osnovne građevine mora biti osiguran neposredni pristup širine najmanje 3,0 m, - koeficijent izgrađenosti ne može biti veći od 0,6, a koeficijent iskoristivosti od .1,2, - najmanje 30% negradivog dijela mora se ozeleniti. Članak 143.m (1) Neposrednom provedbom ovog Plana mogu se izdavati akti za građenje biciklističke rute područnog (regionalnog) značaja u koridoru nekadašnje pruge Bjelovar-Garešnica. Pojedine dionice mogu se riješiti kao biciklističke prometnice (biciklističke ceste, biciklistički putevi, biciklističke staze, biciklističke trake i biciklističko-pješačke staze i/ili kao ceste za mješoviti promet, a ovisno o lokalnim uvjetima. (2) Trasa i pojedini elementi biciklističke ruta moraju se utvrdi unutar načelnih koridora prikazanih na kartografskom prikazu 2.b, a u skladu s odredbama, smjernicama i kriterijima posebnih propisa i ovog Plana. Iznimno, ukoliko to lokalni uvjeti zahtijevaju (imovinsko-pravni odnosi, postojeća izgradnja, postojeća prometna rješenja, nagibi terena,...) i unutar građevinskih područja naselja trasa se može i izmijeniti. 11.3. PODRUČJA PRIMJENE POSEBNIH RAZVOJNIH I DRUGIH MJERA Članak 144. (1) Razvojna središta; Poticati intenzivniji rast žarišnih naselja (razvojnih središta) i naselja povoljnije demografske strukture, radi uravnoteženog gospodarskog razvitka Županije i ublažavanja negativnog demografskog procesa. (2) Ratom zahvaćena područja; Potrebna su poticajna sredstva na državnoj i županijskoj razini za ratom zahvaćena područja (Daruvar, Dežanovac, Đulovac, Grubišno Polje, Sirač, Veliki Grđevac, Velika Pisanica) radi obnove razorenog gospodarstva, stambenog fonda, komunalne i društvene infrastrukture, sa ciljem uravnoteženja gospodarskog rasta i životnog standarda tih područja s ostalim područjima Županije. (3) Policentrična struktura Županije; Mreža gradskih naselja sa Bjelovarom kao sjedištem Županije i većim regionalnim središtem, Daruvarom kao regionalnim središtem, te Čazmom, Garešnicom i Grubišnim Poljem kao područnim

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=