Prostorni plan BBŽ IV. izmjene i dopune

STRATEŠKA STUDIJA O UTJECAJU NA OKOLIŠ PROSTORNOG PLANA BJELOVARSKO-BILOGORSKE ŽUPANIJE 14 Zaključak Iz provedene analize je razvidno kako su sve predložene varijante za trasu obilaznice prihvatljive s okolišnih i sociološkog aspekta, s tim da je najprihvatljivija varijanta DC6c, a zatim DC6a koja je uvjetovana izgradnjom ceste DC7. Kao najmanje prihvatljive ocijenjene su varijanta DC6b1 i DC6b2 zbog njihovog znatnijeg utjecaja na okoliš (tlo i poljoprivredu te prirodu). Varijanta DC6c ocijenjena je kao najprihvatljivija po svim kriterijima, osim bioraznolikosti u vidu smanjenja areala vrsta koje koriste ovaj prostor, posebno one koje migriraju na relaciji šumska/poljoprivredna staništa (opis je dan u Dodatku- Kriteriji za analizu varijanti- obilaznica Bjelovara). Imajući to u vidu, u slučaju odabira ove varijante, kod projektiranja je potrebno primijeniti sve okolišno prihvatljive metode kako bi se omogućile migracije životinja i kako bi se spriječilo stradavanje. Prije definiranja konačne trase potrebno je provesti istraživanja faune i divljači u smislu korištenja ovog područja za migracije. Varijanta DC6a dolazi u obzir jedino u slučaju realizacije trase DC7. Za ovu trasu, provedenom analizom mogućih utjecaja po pojedinim sastavnicama okoliša zaključeno je da ne postoje posebna ograničenja, osim što prolazi poplavnim područjem velike vjerojatnosti pojavljivanja, a u svom južnom dijelu i kroz područje EM (ali utjecaj je zanemariv). Lokacija pretovarne stanice i reciklažnog dvorišta (2 varijante) u okolici Čazme

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=