Izvješće o stanju u prostoru Bjelovarsko-bilogorske županije 2014. - 2021. godine

Izvješće o stanju u prostoru Bjelovarsko-bilogorske županije 2014. - 2021. II. ANALIZA I OCJENA STANJA I TRENDOVA PROSTORNOG RAZVOJA 4. Opremljenost prostora infrastrukturom od značaja zaBBŽ - nedostatak biciklističke infrastrukture unutar i izvan naselja te problematična prilagodba i uspostava novih biciklističkih staza/traka u izgrađenim dijelovima zbog teško promjenjive postojeće infrastrukture,… Programom građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2013. do 2016. godine, te Programom građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje od 2017. do 2020. godine planirane su aktivnosti na državnoj razini vezano na izradu studija i istraživanja, dovršenje nužne projektne dokumentacije, te realizaciju planiranog programa izgradnje i održavanja javnih cesta te se nastavlja niz srednjoročnih planskih dokumenata koji prepoznaju izazove i mogućnosti pred upraviteljima cestovne mreže u Republici Hrvatskoj. Programom građenja i održavanja javnih cesta za razdoblje 2017. do 2020. godine za područje Bjelovarsko-bilogorske županije planirano je sljedeće: a) autoceste: - na „Podravskom ipsilonu“ su u periodu od 2013. do 2016. godine započeli radovi na pravcima A12 i A13 u profilu autoceste, a isti su izvođeni usporenim tempom do odluke u 2013. godini kojom je odlučeno da se ovi pravci nastave graditi u profilu brze ceste kao državne ceste D10 i D12. U 2016. godini dovršena je i puštena u promet dionica brze ceste DC10 dionica Gradec - Križevci duljine 12,5 km. b) državne ceste: - Rekonstrukcija državne ceste D5 Veliki Zdenci - Daruvar, duljine 15 km Prema podacima Hrvatskih cesta d.o.o. nadležnih za upravljanje, građenje i održavanje državnih cesta, na području Bjelovarsko-bilogorske županije planiraju slijedeće zahvate na mreži državnih cesta: a) D12 Čvorište Vrbovec 2 (D10) - Bjelovar - Virovitica - G.P. Terezino Polje (gr. R. Mađarske) (njena ukupna duljina na području Bjelovarsko –bilogorske županije 43.80 km) b) Istočna obilaznica Bjelovara c) Zapadna obilaznica Bjelovara d) Spojna cesta, „Čvor Gudovac (D12)“- Bjelovar e) Brza cesta : granica Mađarske - Virovitica - Okučani - granica BiH f) Brza cesta Bjelovar - Đurđevac Do kraja 2021. bila je izgrađena dionica od čvora Vrbovec 2 do Farkaševca kraka Podravskog ipsilona, duljine 10,6 km i to kao prometnica s dva kolnika i četiri vozne trake. Nastavak izgradnje ovog cestovnog pravca započeo je izvedbom dionice Farkaševac – Bjelovar, duljine 16,9 km. Daljnje dionice, od Bjelovara do granice s republikom Mađarskom kod Terezinog Polja su u istraživanju. Predviđena je fazna izgradnja, odnosno izvedba jednog kolnika u prvoj fazi i drugog kolnika u slijedećoj fazi, koja će se dogoditi kada prometno opterećenje to bude zahtijevalo. 4.1.2. Željeznički promet Odlukom o razvrstavanju željezničkih pruga željezničke pruge razvrstavaju se na pruge za međunarodni promet, pruge za regionalni promet i pruge za lokalni promet. _____________________________________________________________________________________________________ Zavod za prostorno uređenje Bjelovarsko-bilogorske županije 72

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjc2NzM=